Krossat hjärta

Idag går mina tankar till min älskade dotter som har sorg i hjärtat.
Hennes kille har tagit livet av sig igår.
13 år gammal och gör en sån sak. Fruktansvärt.

Det var meningen att han skulle hälsa på henne idag för han bor i Luleå men när jag ringde och frågade om han skulle komma nåt så berättade hon detta och man blir ju alldeles bestört.
Bara för några dagar sen fick jag sms av denna kille som frågade om det gick bra att han kom och hälsade på hos oss.

Satte mig iallafall och körde dit och pratade med henne och en kompis om det och försäkrade mig om att dom förstår att det verkligen inte är nåt alternativ om man mår dåligt att göra så.
Man blir ju så rädd att det är nåt som dom överväger om det är en jobbig period i livet, och Sara behövde inte ha mer elände i sitt liv än hon redan utstått.
Hon verkade chockad mer än ledsen just nu och det kan ju ta ett tag innan hon riktigt förstår att det har hänt så jag erbjöd mig då att ta en semesterdag imorgon med henne om hon kände att det är jobbigt att gå på skolan och grubbla.
Det var inte populärt hos exet för det var ju hans vecka nu och då kunde han ta hand om det. Men hon hade inte ens berättat det för han...

Ja usch, jag tycker så synd om henne och skulle helst vilja ha hon här.

Var inte snål med ord och kärlek till dom du tycker om, för imorgon kan det vara försent. 

**********************************************************************************************

Annars så har helgen varit bra.
Igår hade jag bjudit hit Nisse, Monika och kramisen på middag och det var gott.
Efter maten satt jag och Monika och tog en öl och surrade, jättetrevligt.
Hade haft främmande tidigare, en kompis från Luleå och en till och dom var på fest på folkan. Han vägrar vara med på min blogg så jag kallar han bara "fuckupen" i detta inlägg. ;)
Full som en kallika blev han satt i en taxi och skickad hit mitt i natten. Snefull och tjurig, drack stearin ur mina ljus och drällde det över fjärrkontrollerna så nu har jag fått sitta och försöka pilla bort det så gott det gick.
Det var då kul att se han igen, det var ett tag sen så nu är man bjuden till han nån helg för att partaja där.

Nu ska jag lägga mig i sängen och se en film tror jag.

Passar på att tala om för alla mina vänner att jag tycker väldigt mycket om er, ni är bäst.
Man kan väl säga att ni är mitt 18 karats guld och min kramis 24 karat för han tycker jag ju om lite extra mycket.

Sköt om er.
Puss och kram♥


Kommentarer
Postat av: Linda

Men herre gud...sådana hemskheter skulle man borda få slippa...särskillt när man är så ung...stackars tjej...kram

2009-10-19 @ 08:28:45
URL: http://nogg.se/2grabbar1mamma
Postat av: Nicko

Hej!

En kanon sida..

Ser att du är lika bra på att skriva som förr ;)

Känner ingen som kan förmedla sig så här bra i skrift.

Har ju läst några brev av dig... Mvh Nicko

2009-11-06 @ 11:54:13
Postat av: Jag själv

Tack snälla Nicko. Det var ju kul att höra och jo, jag har nog skrivit ett gäng brev en gång i tiden, hihi. Kramar.

2009-11-06 @ 15:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0