Låt pengarna rulla

Vaknade gode så tidigt idag. Typiskt när man väntat hela veckan efter helgen och sovmorgon...

När vi vaknat till liv så åkte jag och kramisen på en runda för att hitta en tv till mig som jag ska ha i sovrummet. Måste ju ha 2 för annars så blir det lätt jobbigt när jag och barna vill se olika program.
Fick kanonpris på Elgiganten och jag slog till och köpte en torktumlare också så nu har jag köpt det jag behöver, och bra pris blev det också.
Allt är på plats och tumlaren jobbar på med mina kläder just nu. Härligt.

Har slängt ihop en laddning böndip som vi ska mumsa på ikväll, ljusen brinner och musiken spelar så det är så där skönt behagligt.

Önskar er en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0