Oj då.

Igår blev det inte till att skriva nåt inlägg som ni kanske märkt, det fanns liksom inte tid för det.
Var på banken och skulle köpa huset efter jobbet men juristen hade andra lösningar än vad vi pratat om så det drog ut på tiden men det var det värt!
Kommer att tjäna ungefär 200 000 kr på det så det kan man ju inte bara ignorera...men det är ju tack vare mina föräldrar som bara ser till mitt och barnens bästa för dom förlorar ju på det istället.

Känns då jävligt bra. Man har ju ändå varit lite spak och funderat på hur man ska klara det här på egen hand, fastän min ekonomi ser bra ut just nu så sinar ju pengarna fort om man hamnar snett. DET har jag fått erfara och vill absolut inte tillbaka i dom rullarna.

Fick hjälp med att få upp min tv på väggen av kramisen och sen hade vi bara en slapparkväll och hälsade på hans kompisar en sväng.
Det var kanon att få sova med honom, det känns alldeles för sällan.

Sara ringde mig i morse och var hos mig för hon hade ont i huvet och ville inte fara på skolan. Jag undrar om det har med omställningen att göra nu igen för det var samma sak tidigare när det var varannan vecka och mycket som hände runt omkring.
Hon tycker inte att det är kul i Blåsmark men jag försöker få henne att se det positivt så gott det går. Manne är ju inte klar riktigt än i huset så dom bor hos farfar och längtar säkert efter att få flytta in med han i huset. Det är ju inte samma sak att bo i nån annans hem.
Ska hålla ett öga på henne iallafall och se om mönstret återkommer för hon har varit ganska upp och ner tidigare men jag vill att hon ska vara kvar i den sinnesstämning hon varit nu ett tag för hon verkar jätteglad.

I eftermiddag är det utvecklingssamtal med Sara och sen ska jag köra henne till sin pappa igen.
För egen del vet jag inte så mycket annat än att det är till att se på tv klockan 21.

Nu är det bara gå tillbaka till arbetet för lunchen är slut, känner redan av träningspasset vi hade innan och jag gruvar tills den riktiga träningsvärken kommer.
Kramis, du måste nog olja mig och ge lite massage...=)

Ha en underbar dag!


Kommentarer
Postat av: nyfiken

när får "kramis" ett namn?

2009-10-06 @ 14:57:29
Postat av: Jag själv

När han är redo :)

2009-10-06 @ 15:08:42
Postat av: kramis

Kan kalla mig "Lennart" så länge (å naturligtvis är det inte killen i filmen som skrivit brevet) Örjan kanske skulle funka oxå

2009-10-06 @ 20:47:03
Postat av: Linda L

Hahaha, inte så tråkigt. Antar att jag inte behöver vänta allt för länge på dig då med tanke på mailadressen. =)

2009-10-06 @ 20:50:15
Postat av: Linda

ASG ::)) jag röstar på Örjan!! Kramar på er!!

2009-10-06 @ 22:07:57
URL: http://nogg.se/2grabbar1mamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0