Ordinerad vila

Idag har det varit TUNGT.
Gjorde en tidig dag och for hem och sov några timmar. Är helt slut kroppsligt kan man säga, inte sjuk eller så men har ingen ork. Så nu har min vän ordinerat vila och slagit näven i bordet.
Hehe, tack Monika, det kanske behövs en avhyvling till mig också ibland.

Har absolut tänkt få tillbaka min energi tills i helgen när vi i och för sig inte ska göra annat än slappa och ha trevligt men man ska ju orka vara vaken också... det löser sig säkert.
Nu verkar det som att vi blir en mindre för Sara har hittat annat som lockar och det var ju skit, hade gärna haft båda mina barn med mig men jag kan förstå henne samtidigt.
Det är väl inte det roligaste när man är tonåring och det är disco samtidigt med en massa killar och kompisar.
Det har då löst sig så hon stannar hemma men det kommer fler helger i vinter när det kommit snö så dom kan åka skidor. Kanske lite roligare då.

Magen kurrar i brist på middag så nu ska jag göra lite klämmackor och stilla hungern.

Ha en trevlig kväll.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0