Pingpongboll

Idag har det varit hit och dit kan man säga.
Jobbade 2 timmar, tränade en timma, till stan på lunch och snabbshopping med Monika, på möte, till stan igen, till mor och far, hem, till stan igen och hem.
Pust.
Jag glömmer, blir uttråkad och kommer på att jag "måste ha" hela tiden och sen blir jag jättetrött.
Hihi, ja det är ju självförvållat men jag är ju så uttråkad.

Nu har jag iallafall skruvat ihop allt jag köpt och satt det på plats. Mycket bra faktiskt.

Har pratat om fest med jobbet nu igen, känns som att det var nyss men tiden går så fort. Nu är det nåt rykte som kommit ikapp på jobbet kan jag då säga. Vaktmästarna har ordat om min "nya karl" sen förra veckan och det kom även upp idag fast jag bara ignorerat dom.
Jag har då inte sagt ett ord ens om att jag träffar nån men det är ju inte så konstigt att det surras här i lilla Hortlax.
Dom går då bara omkring och flinar.
Men det är ju så jävla komplicerat livet.
Jag kan ju inte gå omkring och prata om det och säga vem det är som jag personligen är jätteförtjust i när vi inte ens vet var det leder.

Varför kan man inte bara träffa nån och så blir man så där galet kär i varann samtidigt och så lever man lyckliga i alla sina dagar.
Som i sagorna och filmerna ni vet. I och för sig så skulle man ju tappa lite av spänningen på vägen då men det verkar ju så enkelt.
Lojala Linda hon väntar och väntar på att blixten ska slå ner eller nåt och ignorerar andra förslag och inviter på vägen. (Jo, det får jag faktiskt ibland)
Man kan ju inte tycka om någon och vara med någon annan samtidigt.
Skulle ALDRIG komma på fråga hädanefter, men vem vet, kanske väntar man förgäves och får kolla lyckan på annat håll eller så är det värt det.

Jag mår då jävligt bra som det är nu och jag anser inte att jag behöver vidga mina vyer, just nu iallafall, så man får ta dagen som den kommer.
Har då fått massor gjort medans kramisen har varit borta och det är ju bra för nu kommer ju barnen till helgen så då tänkte jag att vi skulle göra lite finare i deras rum också.

Sista rycket här hemma nu innan Desperata börjar.
Jag har verkligen varit effektiv, så nu är det vila.

Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0