Tjohoo

Idag känner jag mig piggare och mer energisk än jag gjort tidigare i veckan. Kanske kanske man inte åker på nån sjuka utan bara behövde vila sig lite.
Man får ju lite inbillningssjuka i svininfluensatider så fort man känner sig lite annorlunda och det skulle ju ha varit min vanliga otur att bli sjuk nu men peppar peppar, jag känner mig helt ok.

Har just betalat räkningarna och dra på trissor, det var ju riktigt kul. Första månaden på "egen hand" och jag hade inte mycket att betala.
Känner på mig att min ekonomi kommer att vara utmärkt nu när man får sköta den alldeles själv. Har ju i och för sig ogjort en del jobb här i huset men det får kosta vad det kosta vill.

Imorgon bär det ju iväg till Storklinta så idag måste jag åka iväg och handla inför helgen och jag har ju lärt mig sen tidigare att det gäller att tänka till så man inte glömmer något.
Det ska bli riktigt roligt att fara och bara slappa och ha roligt.
Jag hoppas att min kramis kommer att tycka om det lika mycket som jag för jag åker gärna dit fler gånger i vinter och det är ju helt klart ett plus i kanten att han är med mig. För min del som är lite dålig på att ta det lugnt är det perfekt när man är där och inte egentligen har något att göra.
Kan låta tråkigt men det är så sällan man tar sig tid till att inte göra något alls.
Trist var det ju att inte Sara följer med men hon kommer nog att ha roligare med sina kompisar här hemma. Hon får följa med nån gång när hon får åka bräda och slalom.

Nu ska jag gå och ta en kopp kaffe och surra med Monika en stund.
Rastlösheten börjar ta överhanden.

Kramar

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas ni får riktigt roligt o härligt!! Blir knappt nå avis ;;)) Ha de bäst o happy hallowen, Kraam

2009-10-29 @ 15:39:33
URL: http://nogg.se/2grabbar1mamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0