Är man klar nu eller??

Håller på med sista rycket nu och kommer då fram till vissa saker som jag inte riktigt vet vad man ska göra med.
Har bland annat lite fräscha leksaker och pussel å sånt som jag tänkte ge bort till dagiset där jag städar.
Men vissa av sakerna som barnen haft är ju ändå lite vemodiga att göra sig av med.
En del av sakerna har ju gått i arv från Sara till Emil och det kan ju va kul att ha kvar.
Jag ska ju inte ha fler barn.
Men kan man vara säker på det?
Se bara på exet, han har ju inte alls varit intresserad att skaffa fler och nu är det ett till på väg då med nyfjällan. Jag var ju lite sugen ändå, dock för många år sen när Emil fortfarande var liten.

Börjar känna mig lite för gammal för att börja om med sånt men ser man sig omkring bland vännerna som separerat så förstår man ju att det är nåt speciellt att skaffa barn med den nya kärleken också.
Jaja, det är väl bara att stoppa i nån låda och spara till barnbarnen om inte annat.

Annars har det varit en bra dag. Har hunnit måla golvlisterna på lunchen och efter jobbet och tömt lite lådor på diverse småtjafs.
Var och tränade på STAR idag, spinning och vibro och jag kan ge mig fan på att jag kommer få träningsvärk och gnälla nu när det ska bäras i dagarna...men det var skönt ändå.

Sätter in bilden som Valentina målat. Detta är nu min Superman som ska ta hand om mig hädanefter. Gullebarn.♥ 

Tjing.


Kommentarer
Postat av: Erica Nordsten

Ser ut som om du kan vara trygg inför framtiden, Linda. Den där supermannen kommer att ta han dom allt! Ler.

Riktigt färggrann och läcker!

2009-09-23 @ 15:46:49
Postat av: Gabbe

Tycker att det ser ut som din kramis;)

2009-09-23 @ 19:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0