Bit för bit

Idag har jag suttit på golvet i köket mest hela dan och gått igenom papperssamlingar.
Har packat ner 3 kartonger till och plockat ner det jag kan själv från väggarna och det börjar se riktigt tomt och trist ut här nu.

Mitt inlägg om hjälp med golvet verkar ha gett resultat för Gabbe ringde mig idag och sa att Peter kunde hjälpa mig med det så det blir till att sätta igång vilken dag som helst.
Det är skönt att veta att det börjar närma sig ett slut på eländet nu. Jag är så less vissa dagar så jag vill spy. Huvva.

Carina ringde idag och frågade om vi skulle ta och åka färja här i november nån gång när Ante fyller år. Tyckte jag skulle fråga karl´n min om han var intresserad...hm...det skulle va jättekul men jag vet inte ens vad han är och anser sig vara men självklart, det ska jag göra!
Kanske måste sätta mig och se "Färjan" nu så jag vet hur man ska bete sig för jag är nog den enda i världen som inte varit på en. Blir väl sjösjuk.
Men det är ju tur att nån ringer och har roliga ideér mitt i min flytt och packning så man har nåt att se fram emot.

Ikväll ska jag sätta mig och se "män som hatar kvinnor", har äntligen läst ut boken så nu måste jag genast påbörja bok nr 2.

Annars så är det väl som vanligt. Rantar runt eller sitter hemma och väntar på barnen,
min "vän" bara jobbar och det är allmänt stiltje på mysfronten. :(

Nu har jag väl en sisådär 60 minuter drygt att döda och jag gör det nog tillsammans med en kopp kaffe.

Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0