Bloggtorka...

Som ni märker så har jag inte varit lika bra på att uppdatera som vanligt men det beror ju då på att jag håller på att få iordning mitt nya hem just nu och dessutom så har jag inget internet än på en vecka till ungefär.
Allt går bra och jag har haft mina fantastiska vänner till hjälp att flytta och packa upp och det går i en rasande fart.

Igår for barnen till sin pappa och jag har försökt dra ner på tempot lite nu så jag får lite välbehövlig vila nu när det är helg och jag och min kramis hade en kanonkväll igår.
Ikväll ska vi partaja och det kan ju vara risk för en ny karatefylla när man är trött och utarbetad men kul blir det säkert iallafall.
Tog en ordentlig sovmorgon idag och sov till halv 11 så jag överlever nog.

Ska försöka låna nån dator så här då och då så ni får läsa hur det går.

Ha det!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0