Duktiga jag!

Få se då...vad har hänt?

Igår hade jag fått ihop tillräckligt med packning för att köra ett lass till mor och far. Hade hjälp av Beda och vi hade en ganska intressant last på släpet. Fick skäll för min bilkörning av Beda som vanligt för ett skåp höll tydligen på att ramla av men jag hörde inte att hon tutade för jag spelade musik i bilen. Men det gick bra.

Mäkta stolt var jag också för att jag för första gången kört med släp och backat förträffligt bra. Det är jobbigt att vara bäst på allt, man får ju aldrig möta motstånd som jag sa...hehe.
Befriande känsla iallafall att få undan lite grejor så nu har jag fått mersmak och ska fortsätta jobba med det idag.

Efter en hård vecka och brist på vuxentid så ringde jag svärfar och frågade om han hade lust att komma till mig och vara med barnen så jag fick vara för mig själv en kväll och det gick bra.
For med 3 cider till Beda och Robban för att surra och umgås och det slutade med Kalles.
Var inte nån höjdarkväll och kände redan när vi kom dit att jag egentligen inte alls hade lust med det och hade jag vetat att min kramis var hemma så hade jag inte ens farit dit.
Hälsade på en timma iallafall innan jag for hem och det var kul att se han, det är lääänge sen känns det som.

I veckan är det föräldramöte att komma ihåg och på fredag ska jag försöka få ta en semesterdag från jobbet för att bara va. Jag och Carina ska dejta på stan över en lunch och kolla lite kläder. Skulle få ett bidrag av mamma som anser att jag blivit för smal och måste ha nya kläder. Inte dumt alls. Tack och bock.

Veckans bästa har varit mina arbetskamrater. Dom är så jävla bäst, omtänksamma och roliga. Det är inte konstigt att man gladeligen kliver upp och går till jobbet (nästan) varenda morgon. Tänk om alla skulle ha det så bra och få komma på jobbet klockan 7 på morgon och alltid få börja dagen med ett gapskratt. Fantastiskt.

Veckans värsta har varit vad som börjar bli en daglig företeelse. Vad jag gör och vem jag umgås med är mitt problem om ingen fattat det än. Det enda som händer är att ni själva som gnällare bara ödslar energi på nåt som ni inte har med att göra. Lika lite som vem jag sätter på (typ hela Pite då)
Har dock bara en för han kan tillfredsställa för flera. ;)

Nu ska jag ta och börja med packandet igen, suck.
Belönar mig med en film och lite karra ikväll när barnen lagt sig.

Ha en underbar dag!

(Lite foton från helgens bravader.)










Kommentarer
Postat av: beda

Snyggt släplass å för att inte tala om partypinglorna.

2009-09-06 @ 14:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0