...Hm...

Nu har jag satt mig ner efter jobb och middagsbestyr.
Trött...hjärnan har gått på högvarv idag och jag är helt slut.
Vissa dagar grubblar jag över mitt liv och vad som komma skall så mycket så det skenar iväg och blir alldeles tokigt.
Men men, vad göra? Bara låta livet ha sin gång så löser sig allt i slutändan.

Har beställt en jacka från mandel och fick den idag. Skitsnygg!
Bland det dyraste jag köpt någonsin på ett enda plagg men what the fuck, ska man va fin så.
Har fått igenom min semesterdag idag och blivit lovad vikarie så det känns kanon.
Ska fortsätta med kånkandet och bärandet alldeles snart och det börjar kännas i kroppen nu. Skulle behöva lite skön massage eller ett varmt bad.
Synd bara att man saknar karet men jag har ju dock bastun som kanske blir ett alternativ ikväll.

Hade en mysig kväll med kramisen igår.
Hyrde film och köpte karra och bara slappade i soffan.
Nackhåren reser sig bara jag tänker på beröring...suck.

Nä nu får det vara nog, har inte tid att tänka på sånt.
Nu går jag ut i garaget och fortsätter med flytteriet, bara så ni vet om ni inte har nåt att göra...=)

Puss och kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0