Klockrent.

Idag är det familjen Nilsson/Öberg som stått för hjälpen. Känns som att det går runt ordentligt bland vännerna och ni är bäst det vet ni. Skulle inte fixa allt själv.

Monken kom hit och hjälpte mig med packning av Saras rum.
Gick bättre än jag väntat mig och det känns super att ha det klart för det är det jag gruvat mest över att börja med.
Sen hade Nisse tid att åka och reka väggen hos mor och far så jag följde med och sällskapade, för det var väl ungefär vad jag gjorde.
Så nu är väggen borta och golvet kan påbörjas, men jag vet att alla har så mycket att göra så jag vet inte riktigt vem som kan tänkas vilja hjälpa mig med det.
Skulle ju va kanon att göra det också nu så finns det ännu mer tid att spela på.
Jag är så jävla dålig på att be om hjälp så det slutar väl med att jag gör det själv och sen får jag höra b.la Nisses gnäll över resultatet så länge jag lever...orka...haha.
Nåja, det löser sig säkert.

Just nu sitter jag bara och gäspar och saknar kramisen. 
Har insett att det är nog kört nu för min del. Han hade rätt.

Här är iaf före och efter bilder på mitt nya, fina, större kök.




Godkväll.


Kommentarer
Postat av: Carina

Hej vännen!

Det där blev ju hur bra som helst!

Ska bli kul att komma och kika på huset,helst jag som aldrig ens vart in där...du vet att vi hjälper dig med det du vill ha hjälp med,så du behöver inte vara rädd för att fråga.Jag är ju inte till mkt hjälp gällande golvet,men det kan Ante kanske hjälpa dig med om du vill...

Kram!

2009-09-15 @ 06:47:29
Postat av: jenny o lilja

Det ser mysigt ut! Jag tror att du skulle kunna bo i en kartong, och ändå få det att se mysigt och hemtrevligt ut.

kram

2009-09-15 @ 19:46:16
URL: http://zantoria.blogg.se/
Postat av: Beda

Wow vilken skillnad, blev ju som ett nytt hus.

2009-09-16 @ 19:41:13
URL: http://nnathaliesvonni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0