Less

Hann inte med att skriva något igår för det var liksom andra saker som kom emellan.
La mig och tog en liten tupplur efter jobbet och sen var det till att fixa middag till barnen och köra Sara till PRK en sväng så medans hon var där for jag och tvättade bilen på Shell.
Så nu är den ren och fin.

Har varit lite kokko nu dom senaste dagarna när jag varit på utbildning och packat. Jag tror att min hjärna har varit överansträngd eller nåt för jag har upprepade gånger försökt att låsa ytterdörren med dosan till bilen... känns lite fånigt kan jag säga.
Som att det skulle funka.

Anna var förbi en sväng igår och surrade på kvällskvisten och det var länge sen känns det som.
Så det var trevligt.

Idag är planen att bära upp massa grejor från källlaren till släpet här ute och köra till mor och far.
Kommer antagligen att vara blöt i svett och trött som bara den i eftermiddag.
Ser massor med saker som måste bli fixade i huset och väntar på att Manne ska komma och göra det som han lovat eftersom elektriska saker inte riktigt är min grej, men antar att jag får fråga någon av mina vänner om hjälp för det blir aldrig gjort annars. Annars fixar jag och donar med det jag klarar av.

Nu måste jag fortsätta med röran annars finns risken att jag blir för lat.

Ha en bra dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Linda

Fan va du e duktig!! Kämpa på ::)) Kram

2009-09-05 @ 16:04:44
URL: http://nogg.se/2grabbar1mamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0