Me myself and I

Idag har det varit full rulle.
Hade möte med jobbet till strax före 16 och skulle va hos tandläkarn med Emil 16.20...min lilla tuffing lagade 2 hål, små visserligen, utan bedövning och var jätteduktig!

Sen for jag till jobbet och hämtade släpet och började lasta på allt jag packat ihop. Trodde inte att det var så mycket men släpet blev då fullt.
Så nu är alla saker placerade i rätt rum och nu måste jag bara bära ut mamma och pappas saker så jag får plats med allt.
På torsdag har Beda erbjudit sig att hjälpa till så då ska huset tömmas.

Har fortfarande inte hört nåt från dom som ska köpa huset om när vi ska på banken och göra klart köpet så det måste jag kolla.
Måste dessutom försöka kolla när dom har tänkt masa sig ut ur lägenheten som mina föräldrar ska ha.

Allt rullar på bra och trots allt runt omkring just nu så mår jag alldeles utmärkt!
Hade lilla Valentina här idag och hon frågade om jag skulle flytta in med min gamla pappa i huset.
Svarade att han skulle flytta med min gamla mamma i en lägenhet och hon var så frågande om jag inte hittat nån pappa än.
Upplyste mig om att hon sett jättemånga "superman" och skulle rita en teckning så jag fick se hur han såg ut.
Stackarn undrar nog hur man ska klara sig utan en pappa i huset. Det är inte lätt att förstå livet för en 4-åring.
Men det ska nog gå bra. Har ju klarat mig själv i ett halvår nu så det är nog inga större problem.
Jag har ju ändå min kramis som jag får låna ibland och mysa med. Lite för sällan men allt har sin tid.

Duschen ropar på mig och sen måste jag på ICA och handla färsk mjölk till barnen. Allt i min kyl har utgånget datum och jag vill inte ha några matförgiftningar nu. Det har vi inte tid med.

Önskar alla en behaglig afton.
Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0