Nedräkning

Nu är det på sista rycket vad gäller flytt och husförsäljning och det känns skööönt.
På torsdag ska jag på banken och göra klart försäljningen av Bruksvägen 16.

Har fått ganska bra ordning i huset, det är beboeligt även om mamma o pappas grejor är utspralade lite överallt eftersom dom aldrig verkar komma sig ut ur lägenheten som dom ska ha. Men i veckan är det då dax frågan är bara vilken dag.
Men det är snart över nu och inget kan få mig på dåligt humör känns det som.
Barnen verkar tycka att det här är ganska kul och spännande och det gör ju inte saken värre om jag säger så.

Helgen har varit precis vad den ska vara till...helg. Jag har inte gjort många knop och bara försökt varva ner och ha kul.
Fredagskvällen tillbringade jag och kramisen i soffan med film och mys. Alldeles utmärkt.
Lördagen var ju fest inplanerad och det blev det. Förfestade lite hos mig och for sen vidare till en annan och sen krogen. Full blev jag men kul var det.

Så till mitt "lovelife" då.
Det är OMFG typ varenda dag.
Nänä, jag vet vad ni tänker och i och för sig så ja, men det är liksom hela paketet som lockar nu.
Till en början så var det ju givetvis sängmatcherna som fick mig att hela tiden återgå till honom och jag trodde nog inte att det skulle bli mer än så, men tji fick jag.
Det känns skitbra och jag får be till gudarna att min instinkt över denna man är korrekt.

Har iallafall i samråd med honom tänkt prata med barnen lite om det här. Vi har ju tagit det väldigt lugnt och mest umgåtts när jag varit barnledig och så men nu är det så många som pratar och när barnens kompisar börjar fråga så känns det bättre att prata om det så att dom vet vad som händer.
Ska inte göra nån big deal om det men jag tycker att dom har rätt att veta att jag tycker om honom och dessutom få säga sin mening angående att vi umgås när dom är hos mig.
Det har inte verkat som ett problem när det har hänt, tvärtom så tror jag dom är ganska nyfikna på vem han är men jag har stora barn så jag vill hellre vara ärlig.
Men det känns gruvensamt...usch, vad säga?

Imorgon blir jag hemma från jobbet för att Emil har haft feber och är hängig. Har varit med Manne idag så jag jobbade men jag tycker inte att han ser riktigt pigg ut så jag chansar inte, då blir han väl aldrig frisk.

Ha en trevlig kväll allihop.

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0