Nöjd och belåten

Sådär ja, då var den helgen snart över.
Hade en kul kväll i Lillån med god mat, trevligt sällskap och bad i tunnan.
Åkte hem vid 3 tiden på morgon och sov till 12, med undantag för en vaken stund med aktiviteter där vid 9 rycket. ;)

Väntar hem Sara på en stund för hon ringde och frågade om hon fick komma tidigare och det är ju klart att hon får. Kommer väl in och vänder i dörren antar jag för kompisarna är ju det som gäller just nu.
Måste försöka få henne att börja packa i veckan för nu är det bara 7 dagar kvar tills renoveringen påbörjas och sen är det ju bara att flytta in.
En vecka...ojojoj, jag har väldigt mycket ogjort...tiden går liksom för fort ibland.

Annars känns allt toppen nu! På alla sätt och vis faktiskt. Börjar få ordning på många funderingar som jag gått och grubblat på och det känns skönt.
Vet jag inte var jag har mig själv så är det ju inte så lätt att få ordning på något alls.

Nu ramlar min kära dotter in genom dörren.
Strålande glad och sprallig, härligt att se!
Det känns skönt att få tillbaka dom ändå.

Puss o kram


Kommentarer
Postat av: Linda

De är alltid så kul att läsa dina inlägg, du e alltid så positiv o glad ::)) tack för det, de peppar :)...Kanon fin låt oxå..Ha de bäst kram

2009-09-13 @ 16:03:54
URL: http://nogg.se/2grabbar1mamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0