...och förlåt oss våra synder...

Har just hällt i mig dagens typ 10:e kaffekopp.
Skulle behöva sätta igång med nån typ av packning också men jag känner mig för lat. Började se "män som hatar kvinnor" igårkväll men efter en timma bara så fick jag ge upp för att inte sova bort delar av handlingen.

"Telefonterroristen" skickade mig sms under kvällen också...verkar va en envis en det där.
Jag vet inte om det är lika bra att informera att jag inte är intresserad för att undvika fortsatta kontakter.
Han är en jättefin kille som jag gärna hör av nån gång sådär för att bara kolla läget men jag vill inte att han ska ha några fantasier på annat.
Han har redan varit och fiskat i ämnet "kramisen" och jag har varken sagt bu eller bä angående det eftersom jag inte har ansett det vara vidare mycket att prata om och jag vill inte använda det som ursäkt bara för att.
Jag är ingen player och vill inte såra nån och ge några vibbar som inte existerar.
Antagligen så funkar inte det motsatta könet så att det är hela världen, han verkar inte ha några problem med att få till det, men å andra sidan så har han sagt så mycket tidigare så det känns som att han verkar inse att han blir äldre och vill ha lite mer stadigvarande tjej i sitt liv. Och det blir inte jag.

Risken med det tänk man har och det man upplevt i det tidigare förhållande man haft är ju att jag själv blir besviken och sårad IGEN.
Jag är inte och tänker inte vara dömande pga hur exet behandlat mig och hans syn på hur man beter sig i ett förhållande. Då kommer jag att vara ensam i resten av mitt liv.

Annars så går allt på räls.
Det ser förjävligt ut hemma och man vill helst bara åka bort så fort man får chansen men än finns det jobb kvar så ju mer jag ligger i desto fortare får jag komma i ordning känns det som.
Så det är bara att jobba på.
Kramisen hjälper till att hålla humöret uppe och se fram emot roligare tider.
Har verkligen mött min jämlike på många viktiga plan i mitt liv och det är väl inte så konstigt att man går och flinar som ett fån då heller;)

Ha en bra dag!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0