Pigg och glad

Vaknade på ett strålande humör idag och var pigg faktiskt.
Händer inte ofta.
Stod och borstade tänderna när jag såg mascaran som låg framför mig och tänkte att nu ska jag testa om det verkligen är så stor skillnad med lite smink.
För första gången i min jobbhistoria knallar jag på jobbet med smink och det var inte en enda som såg det.
Så bra, då behöver jag inte börja med det nu då heller utan fortsätter med att kliva upp 10-15 minuter innan jag ska va på jobbet.
Kände också när jag kom dit först av alla att det var länge sen det var nåt bus så jag tog ett gäng snörpex och satte fast moppskaften på vagnarna och åkte vidare till mitt ställe.

Carina och Ante ringde och bjöd mig och kramisen på middag ikväll, planka...mums!
Passade bra, för vi var och åt lunch i stan med jobbet så jag tänkte klara mig på det och bara fixa nåt till Sara att äta. Ska ju ändå hålla mig borta ikväll också så det blir trevligt.
Det är nog första gången utan röjarfest.

Nu ska jag dra lite förhållningsregler för dom som ska härja här ikväll och sen åka iväg.

Ha en trevlig kväll.

Kram


Kommentarer
Postat av: Beda

Så uselt att ingen märkte något.....men hur mycket gjorde du då......en liten tuch eller....Kanske inte så ovanligt, jag kom på jobbet å hade färgat å slingat håret....ingen av mina arbetskompisar märkte något utan det var en av de boende som märkte det först...säger det dig något. KAN TÄNKA MIG DU HAR EN BRA KOMMENTAR TILL DET.

2009-09-19 @ 19:54:02
Postat av: Jag själv

Hehe, jo det har jag. Det beror på att du håller på för mycket med sånt där. Jag själv som klipper mig en gång per år, sminkar mig typ 5 gånger per år och accepterar att jag ser ut som en hillbilly och att folk får gilla mig som jag är borde fan se att jag har mascara tydligare än att du fixat din redan så perfekta frilla...så är det kompis.

2009-09-20 @ 03:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0