Planka surr och stök

Hade en behaglig och trevlig kväll igår i goda vänners lag och vi fick ju värsta gourmetmiddagen hos Carina och Ante som fixat plankstek! Supergott.
6 timmar bara sprang iväg innan vi gav upp och åkte vidare till kramisens polare som bodde i krokarna.
Mycket trevliga och roliga.

Sara hade ju sovfrämmande och dom visade inga tecken på att vara trötta när jag kom hem ganska sent ändå, och huset var i princip upp och nervända världen med chips, glas, spill, grejor i typ hela huset men dom verkade då ha kul iallafall så det är ju huvudsaken.
Verkade som att dom inte uppskattade min närvaro för det blev lite fundersamma ögon som verkade tänka att: hm, hur ska vi göra nu då?
Det smögs omkring med skor bakom ryggen och jag gissar att dom gick garagevägen ut för att få vara ifred.
Satt vid datorn när jag fick ett meddelande av en kompis med den absolut sämsta raggningsrepliken jag någonsin hört som lyder: jag har tappat min puk kod till telefonen så det är lite svårt att hitta den, vill du komma och hjälpa mig? Hahahaha, men tyvärr, det funkar inte för jag har det bra som det är ;)

Kring 4 blev det iallafall tyst på barnen så jag gick och la mig.
Så nu är det städning som gäller men det verkar inte vara det dom håller på med vad jag kan höra men det får ta hela dan om det behövs.

Nu väntar jag bara på att Lidde ska höra av sig så vi kan åka och fortsätta med golvet.
Det blir till att ligga i i veckan så jag blir klar.
På söndag nästa helg måste allt vara klart så att det finns utrymme att städa ur huset.

Allt känns toppen och jag ser med spänning fram emot varje dag när jag vaknar.
Det var svårt att tro för 6 månader sen att jag ens skulle bli lycklig igen.
Men det är jag och det kommer bara att bli bättre!
Puss och kram till alla fantastiska kompisar som förgyller min tillvaro. Och till kramisen förstås.

Klicka för mer information om detta ordspråk! 
Det finns mycket i livet som inte kan förstås, men livets huvudsakliga mål är: att tänka rätt, handla rätt och leva rätt.  
Mahatma Gandhi

Ha en bra dag!

PS: Ni är jävlat sämst på kommentera...DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0