Slö slapp och likgiltig

Idag gjorde jag en kort dag på jobbet.
Var trött som fan och jag har fått tillbaka min stressmage så jag for hem och la mig i sängen och kollade film. Skönt.
Förunderligt hur fort humöret kan svänga för idag känner jag mig tipp topp igen och allt är bara fint.
Tack för kommentarerna, det värmer.

Kramisen kom förbi på lunchen, hade tyvärr bara mackor att bjuda på, till mat iallafall...men det var kanon. Pratade om att kolla film ikväll så jag hoppas att det funkar. Är det inte jobb så är det alltid nåt annat för nån av oss, men vi får väl se.
Skulle vara trevligt.

Har insett att jag omedelbart måste säga upp PT.
Och att jag inte vill bli gammal om det är då man sitter och skriver dikter till tidningen om hur saknad och älskad Michael Jackson var och "tra la la, har bakat en kaka idag"...ååå så patetiskt.
Jag skäms bara jag läser det.
Måste dessutom säga upp internet för det är en månads uppsägning på det men det står i Mannes namn så jag vet inte riktigt om jag kan göra det. Ska kolla.

Var in till stan och la mig i solariet för en stund sen.
Ser verkligen ut som skit nu. Jag vet inte om det gjorde saken så mycket bättre men mina svarta streck under ögonen kanske bleknar lite ändå.
Det är inte kul att se sig i spegeln och rygga baklänges.
När jag har flyttat och kommit i ordning så blir det till att ta nån villig, trevlig vän med och åka iväg nånstans och bo på hotell och bara slappa.
DET var längesen. Gjorde det titt som tätt förut med Manne och har ju varit iväg ett gäng tjejor också till Skellefteå och det är ganska avkopplande.
Måste dessutom kolla om jag har barnen på Halloween eller om jag ska åka själv till Jörn kanske på "Kickoffen".
Börjar nog bli dax att boka rum isåfall.

Nu ska jag göra plättar till barna. Eller ids jag det? Kanske blir snabbmat...
Ska ta en funderare på det så ha en bra dag allihopa!

Hojres.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0