Snabbis

Sitter på jobbet och tar en snabb paus så lite hinner jag uppdatera iallafall.
Har inte hänt så mycket att orda om och idag ska jag börja med mor och fars flytt in till stan så det känns väl sådär kan jag säga.
Imorgon är det bankbesöket som jag väntat på nu i dödagar för att avsluta den här soppan och sälja hushelvetet. Intensiva dagar som sagt men sen är det över, finito och kaputt. Jippi!

Emil har blivit frisk, katterna verkar ha funnit sig i sitt nya hem och det ser ganska normalt ut hemma hos mig.

Så ser det ut. Hoppas att mitt internet kommer igång nu i dagarna så det blir nån ordning.

Nu är det bara till att fortsätta arbeta.

Hoppas att min kramis kommer hem snart, saknar honom...

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0