Snart helg.

Sitter mätt och belåten efter middan.
Andreas har varit supergullig och varit och hjälpt mig att tömma släpet hos mor och far och jag har sett ytterligare ett lass försvinna från huset.
Nu är det inte mycket kvar som jag kan köra före flytten.
Carina i sin tur hade då skickat med middag till mig, kunde inte varit mer passande!
Tusen tack båda två!

Nu sitter jag ensam här, barnen är på vift, och det är tyyyst...
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på.

Imorgon är sista arbetsdan innan jag gör helg och som jag längtar.
Har inte tänkt göra så mycket egentligen, packa lite från skåp i köket och barnens rum...... 

.....Äsch, jag har för mycket i tankarna för att göra ett vettigt inlägg idag så jag sätter punkt här.

Tack för hjälpen!

Kram 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0