Soffläge

Oj oj, har käkat middag med Nisse, Monika och Nicklas och jag proppade i mig alldeles för mycket...

Har varit i huset idag och hjälpt Peter att få klart golvet och det gick bara bra. Tusen tusen tack, du är en klippa!
Nu kan jag äntligen börja flytta på riktigt. Ska försöka få så mycket som möjligt gjort i veckan och har ju tagit semester torsdag och fredag så mitt mål är att allt ska vara kört tills fredag.
Det blir långa dagar och mycket lite slappartid men nu ska jag ut härifrån.
Behöver dock hjälp med att plocka ner vissa saker och bära lite tyngre grejor så om det är nån som har tid över nån eftermiddag/kväll så tar jag gärna emot lite hjälp.

Igårkväll blev vi bjudna till Hurtig och bada tunna så vi var ett par stycken som cyklade dit och satt och tog en cider och sällskapade.
Blev en sen kväll igen, för fredagen var likadan, och jag känner det i huvudet kan man säga.
Kvällen kommer att tillbringas på soffan och jag gissar att jag somnar innan jag sett klart filmen som jag påbörjat och aldrig verkar bli klar med...

Imorgon är det jobb, möte, tandläkarbesök med Emil och flyttning.
Vi får se om jag har tid att skriva så mycket i veckan.

Nä nu ska jag plocka undan lite och lägga mig i soffan och mysa.
Hade varit det ultimata att få ligga sked och bli kliad i nacken till en film men jag får krama barnen istället.
Inte dumt det heller. Nu är det ju bara nästa vecka kvar här på "heltid" och sen ska man bli varannanveckamamma igen...*snyft*

Här kommer ett kort på slutresultatet. Är supernöjd.

Gokväll.

FÖRE



EFTER


Kommentarer
Postat av: Beda

Snyggt jobbat. Det blev ju jätte fint.

2009-09-21 @ 20:07:54
URL: http://nnathaliesvonni.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det där blev kanonsnyggt! Värsta lyan!

2009-09-22 @ 16:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0