Sviter efter helgen

Idag känner jag mig som en 80-års tant kan tänkas känna sig...
Man kan tro att jag gått några ronder i en boxningsmatch eller nåt, men jag klagar inte, är det så man känner sig efter ett kanonbra ligg så är det lätt värt det ;)

Har börjat med Saras rum nu också och packat ihop ganska mycket. Men vilken röra den tjejen har!
Miljoner med grejor. Det har blivit mycket kastande och säkert nåt som jag inte fick kasta men det är fördelen med att ta itu med det när dom är borta.
Idag ska jag ta itu med köket och dess skåpar i den mån jag orkar och börja ta ner från väggarna.

Mor och far verkar det då gå bra för. Dom har i princip klart med allt och idag skulle dom komma från Reprisen och hämta det som inte ska vara kvar.
Om det är någon som behöver en dubbelsäng, komplett med sängram och hyfsade madrasser så finns det en där som ska väck. Bara att ta den isåfall.

Nu ska jag ta en kaffekopp och vila en stund.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0