~Tjohoo!~~

Nu har jag jobbat klart för den här veckan. Härligt!
Slutade 15.00 idag, var för ivrig att komma hem så vi for när vi var klara. Tänkte att det var bra för Sara har ju PRK idag och vill ju vara där klockan 16 så det brukar vara ganska så gasen i botten direkt efter jobbet men typiskt då, när jag väl kommer hem så kan hon inte fara för hon har så ont i knät.

Ungen verkar ha ärvt Mannes problem med lederna, det knakar och håller på och hon måste ha knäskydd när hon åker slalom bla.
Happ, jaja, tog en lur på soffan och vaknade seeent. Emil höll på att svälta ihjäl så han ville ha amerikanska pannkakor med lönnsirap så det blev det.
Är överlycklig över dessa halvfabrikat!
Hittade en flarra på ICA som man bara tillsätter mjölk och skakar så -vips- då har du smeten klar. Fantastiskt.
Har aldrig varit en älskare av lönnsirap men oj vad gott det var idag när jag smakade en plätta som Emme lämnat. Jag blir då bara konstigare och konstigare jag. Förhoppningsvis till det bättre. ;)

Ikväll är det ljusparty hos Beda. Har beställt chokladmuffins så det blir väl till att klämma i sig några...om inte Anna hinner före, den glupska farkosten.
Väntar på en explosion snart av ökad vikt efter all skräpmat jag smäller i mig:/
Har aldrig varit på nåt sånt där tidigare och jag antar att jag kommer att handla fast jag bestämt mig för att inte göra det...finns säkert nåt ljus som luktar för gott för att vara utan.

Imorgon är det stan som gäller med Carina.
Kommer säkert att finnas nåt där också som är för snyggt för att vara utan så jag kommer antagligen att bli black. Har ju inte handlat vidare mycket under tiden med Manne så jag får ta igen det nu. Unna sig kallas det visst. Haha.

Imorgon är det ju även barnledigt över helgen. Manne kommer och hämtar barnen efter skolan.

Jag trånar, längtar och ser väldigt mycket fram emot att få umgås med min kramis.
Jag mitt kokko har ju bara festat och svamlat på med annat dom helgerna jag varit barnledig tidigare men nu är det då inte nåt alternativ.
Varför i hela friden har jag gjort det?
I och för sig så blir det ju lite partaj på lördag hos Ante och Carina men då far vi båda två och käkar middag, badar tunna och umgås.
Ska bli skitkul.

Nu är det bara att släppa datorn, slänga sig i duschen och sen är det nog dax att åka till Beda.

Ha en skön kväll, det ska jag!

Kram♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0