Vilken dag!

Det säger det mesta.
Humöret har varit på elitnivå och jag bara sprudlar av energi helt plötsligt!
Hela familjen har smittat av varann idag tror jag för ingen har varit irriterad, gnällig eller tjatig över någonting. Och det är ovanligt att det går en hel dag utan dispyter nuförtiden.

Peter och jag var förbi mor och far och rekade inför golvläggningen som startar imorgon, och jag är sååå förväntansfull. Kommer att bli jättefint!

Har fått ner lite mer i flyttlådorna och nu sjunger det på sista versen på den här adressen kan man säga.
Anna var dessutom snäll och hjälpte mig med alla skräpsäckar som stod i källaren och väntade på att hamna på släpet. Det var några stycken, och jag som inte trodde att jag hade något skräp kvar.

Ja egentligen så är det väl inte så mycket... 

Min kramis startade dagen på ett sätt som bara han kan och jag blir lika förvånad varje gång över hur mina sinnen reagerar.
Hade iallafall en underbar lunchstund tillsammans.

Nu ska jag lägga mig och läsa en stund. 
Imorgon är det arbetsdag och jag ska upp före tuppen så det är väl bäst att få skönhetssömnen och hoppas på att humöret är lika bra imorgon.

Hörde låten jag lägger in på radion idag. Har nån skrivit låten till mig kanske? Hehe...

Godnattpuss♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0