Wow!

Har just stannat av för kvällen och läst igenom kommentarerna på bloggen.
Underbara inlägg! *Fniss*

Dagen har varit tröttsam, jag blir helt slut i roten av allt surr och lyssnande med min tinnitus och vi har ju inte den osurrigaste gruppen precis...
Men det är intressant måste jag säga. En massa problemlösningar och diskussioner, inte nån tråkgubbe som bara står och maler rakt upp och ner hela tiden.
Har även fått veta ganska mycket om hur folk uppfattar mig som person och jag verkar då inte vara så hemsk ändå...hehe, men ganska busig och påhittig tydligen.
Imorgon är det sista dagen och det känns skönt att få återgå till det riktiga jobbet. Man blir ju förslappad.

Hann bara hem och slänga mig i duschen så fick jag ett sms av Beda som hade kaffet klart och nybakade muffins. Inte dåligt, så jag for dit och fikade och surrade en stund med Emil.

Har även blivit bjuden till Carina och Ante nästa helg för att umgås och bada tunna. Mysigt. Tar med mig min vän och ser fram emot en kanonkväll.

Nu ska jag bara sätta mig och glo på tv ett tag innan jag ska hoppa i säng och vila hjärnan inför morgondagen.

Sov sött.
Puss och kram






Kommentarer
Postat av: Linda

åååå mellissan horn...lovely :))

2009-09-02 @ 22:01:58
URL: http://nogg.se/2grabbar1mamma
Postat av: Jag själv

Jo man blir ju så där härligt mysig av hon...=)

2009-09-02 @ 22:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0