Fredag lördag söndag

Trodde verkligen att jag skulle åka på en sjuhelvetes förkylning och ligga pall hela helgen eftersom jag kom på jobbet i fredags och blev snorig och nös hela dagen men det gav med sig under kvällen och sen har jag inte känt mig sjuk alls.
Ibland kan man ha tur!

Fredagkväll var lugn, Emil sov hos en tjejkompis i Bersika och Sara hade killsovfrämmande hemma hos oss. Känns som att man måste börja oroa sig lite nu...men men, vad göra?
Man löste ju problemen hursomhelst när man var i den åldern så man kan nog bara informera.
Nicklas erbjöd mig att följa till Nisse och kolla på nå motorgrejs på tv men jag avböjde vänligen och hänvisade till killsnack.
Jag tycker om att vara med Nicke men nånstans får gränsen gå, jag är ju inte så himla inne på det där och skulle antagligen bara ställa korkade frågor och bli tillsagd att vara tyst. Hahaha.

Lördag var ju inte vädret som jag hade hoppats på och Nicke for hem till sig och jobbade på och barnen var hit och dit så jag fick förfrågan av Emelie om jag inte ville komma förbi så detta jag gjorde.
Måste ju kolla på Emil och Saras lillasyster.
Var hos henne och pratade i nån timma. Det slog mig att hon är exakt lika gammal som jag var när Sara föddes och nog måste det ändå vara tufft när dom inte bor ihop.
Allt är nytt, man vet inte riktigt vad man gör och har inte någon som avlastar när som helst.
Det går säkert bra ändå.
Kvällen tillbringade jag mest med Emil eftersom Sara skulle sova i stan och Nicklas var på mer tv-tittande hos Nisse.

Idag har vi spenderat dagen på pottan med vänner, dock utan barn eftersom dom ville ha uteaktiviteter på annat håll och det var ju trist men vi har iallafall haft det super i solen och grillat både korv, palt och fläsk.
Helt underbart.
Kan inte få nog av vårvädret, man blir piggare, gladare, pilskare och helt enkelt uppåt värre.

Nu ska jag ta och snoka i kylen och kolla om det finns nåt gott att stoppa i munnen. Magen kurrar.

Bjuder på ett klipp från världens roligaste film!

Tjing



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0