Glad Påsk!

Håller på att packa och fixa lite inför helgen som ska tillbringas i Storklinta.
Det är ju inte bara en pryl som ska följa med och vädret är ju just nu lite blött så det är bara att se till att man har lite extrakläder till barnen så dom inte behöver gå blöta.
Sara har redan åkt idag och ska sova med en kompis och hans familj tills imorgon när vi kommer.
Nicklas är på skotercross och Emil hos sin far för att träffa sin lillasyster.
Ja shit, det har verkligen gått undan där. Inte ens ett år sen vi separerade och nu har han blivit pappa igen. Jisses. Ja det är bara till att hoppas att det går bra med allt det där.

Jag känner att det ska bli skönt att åka bort i helgen.
Slippa städa, laga mat ute och bara slappa. Jag behöver det.

Idag har mitt altantak rasat.
Suck. Min far har varit och skottat av det en gång men det var tydligen inte tillräckligt så nu måste jag fundera på hur jag ska göra med det där.
Nytt tak, inglasning eller bara låta det vara?
Jag vet inte hur mycket tid och pengar jag ids lägga ner på detta hus eftersom jag är fullt övertygad om att jag inte kommer att bli kvar här hur länge som helst men å andra sidan så kan det ju inte skada vid en eventuell försäljning senare heller. 
Vad ska man med kulor till om man inte låter dom rulla? =)  
Blev iallafall jävligt skraj för det lät som att hela huset skulle komma över mig så man får vara glad att det bara var det lilla taket.

Nu ska jag sätta igång en fläskpannkaka, göra en räkröra och kanske om jag hinner och ids baka något att ta med.
Önskar alla en riktigt trevlig påskhelg!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0