Jag lever

Har haft en underbar, rolig, solig och avkopplande påskhelg i Storklinta med en massa vänner och bäst av allt med mina barn!
Har bara slappat, tagit en lilling när man känt för det, suttit ute och grillat och myst hela dagarna och kvällarna.
Lördagen var det ju dax för det årliga bobracet som jag fick åka själv av vårat sällskap i år eftersom alla var för fega och hade en massa ursäkter för att slippa så det blev en repris.
Lite blåmärken, skrapsår och krämpor här och var efter en krasch i det inte allt för bobracevänliga föret men nu har jag då gjort det. Igen.

Väl hemma så hade vi en dag ledigt innan det var dax att börja om att jobba.
Barnen hade jag ju lånat över helgen av Manne så dom lämnade vi av när vi kom hem och jag och Nicklas fortsatte med slappartemat och såg filmer och tog det lugnt.
Nu har man jobbat i 2 dagar och har bara 2 kvar så det känns ju bra.
Helgen verkar ska bjuda på kalasväder så det är bara att ställa in sig på fler dagar ute med korvgrillning och sol, och DET gillar jag!!!

För er som inte hört nyheten så har ju barnen fått sitt syskon.
Det är väl bara att gratulera Manne och Emelie till barnet och hoppas att dom får allt att funka nu.

Själv så är jag just nu inte alls bebissugen utan har en massa annat som jag njuter av.
Har sagt det förut och jag säger det gärna igen, att jag har det bäst.
Har jag inte barnen så har jag världens bästa Nicke och jag tycker att det funkar alldeles ypperligt.
Nu har jag och Nicklas varit med Sara och köpt henne sin efterlängtade systemkamera.
Tala om lycklig tjej!
Det sved i plånboken men när man vet hur länge flickan har drömt om detta så är det värt varenda krona. Hon har dessutom fått se att om man drömmer nog länge så händer det till slut att det kanske blir så.
Hon är ju dessutom riktigt duktig fotograf så förhoppningsvis så drar jag nytta av affären själv också nu när jag själv är utan kamera och inte tagit mycket kort på länge.

Nä nu ska jag ta och leka lite med Wilma som är på besök och som nyss snattat ur godisägget när jag är så tråkig och sitter här.

Kram♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0