Jävla skitdag

Jag känner mig förbannad idag.
Eller med mina mått mätt så är det väl att vara ledsen och irriterad.

Först och främst så pratade jag skolbyte med sonen och jag får känslan av att han inte riktigt törs säga vad han egentligen vill.
Ansiktsuttrycket och kroppsspråket talar däremot för sig själv och jag mår illa.

Sen blev allt helt fel på annat håll.
Det började med att man skulle försöka busa till det lite och slutade med mer eller mindre en utskällning och fick mig att känna mig mer eller mindre dum i huvvet.
Men att man inte får känna på ett visst sätt är ju inget nytt för mig. Men det förvånar mig att det blev så just idag.

Varenda jävel som är ute och kör bil idag är helt inkompetenta och borde stannat hemma.
När man är hes av svordomar och långfingret är bortdomnat så är det illa.

Har dessutom bränt 1500 kronor idag som jag egentligen inte alls har råd med när det ska finnas mat på bordet också, åtminstonde varannan vecka men man får hoppas att det var väl investerade pengar som kommer till nytta och glädje för oss.

Kvällen ska spenderas i goda vänners lag med god mat och lite berusningsdryck så jag tror att det kommer att bli bättre sen.
Nu ska jag lägga mig på soffan och tjura för barnen åker direkt till sin pappa idag efter skolan så det gör ju inte saken bättre.

Alla ni glada, ha en bra dag!



Kommentarer
Postat av: Therése Kallander

Känns som om det är läge att skicka en stor kram!!??

Tips på kuligheter ihelgen, om du inte redan vet det, Kalles band spelar på musikhögskolanskårhus imorgon typ 19-24...120kr, garanterat ös, dom är super duktiga!!

Hoppas slutet på fredagen blir såååå mkt bättre än den verkat börja!

Kram igen! : )

2010-04-16 @ 14:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0