*Längtar*

Idag har jag haft min kära son här. Han har haft feber och är lite förkyld så han har varit hemma från skolan och eftersom jag är sjukskriven veckan ut så frågade jag om han ville komma hit och vara med mig idag och det ville han.
Vi har varit på stan och ätit lunch, handlat lite tidningar och godis och bara myst på.
Senare på eftermiddan fick jag även besök av min dotter som ville låna byxor och ha pengar så det ordnade vi också.
Det var kul att träffa dom, det blir extra långt mellan förra gången nu eftersom vi ska byta på söndagar hädanefter så dom ska vara hos sin pappa till dess.

Ibland känns det jobbigt med allt detta.
Barnen har 2 boenden och vi har mitt och Nicklas har sitt och man får liksom ingen ordning på allt.
Mycket tid spenderas ensam när Nicke är hemma hos sig och jobbar och det är ju förståeligt men det är ändå trist.
Vissa dagar äter vi tillsammans och sover. That´s it.

Jag känner att mina besparingar rinner mig mellan fingrarna och jag måste verkligen ta itu med lite fördelning av omkostnader vad gäller inköp och barnens kostnader.
Just nu så är det jag som står för det mesta och jag är inte speciellt välbetald och det finns vissa saker som vi skulle behöva dela på.
Min sjukskrivning gör ju inte saken bättre, men det är ju som alla vet, jag är för len och för vill inte tjafsa i onödan.

Nu sitter jag och väntar på Nicklas.
Har ingen aning om när han dyker upp så det är bara till att försöka hålla sig igång med nåt annars somnar jag väl före det.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0