Det var INTE bättre förr

Idag har jag verkligen insett hur jävla bra det är att det blev som det blev, hur bra man kan få det och hur ödet kan visa en vägen till det bättre.

Om jag må ha varit i helvetet så har jag nu hittat himmelriket.

Jag tror att jag ska bli en riktig jävla bitch.
Varför inte göra igen med samma mynt? Hur skulle det upplevas?
Sviker nån mig så kan jag ju göra likadant.
Undras hur förhållanden skulle vara då?
Lova saker hit och dit och sen tramsa på och köra mitt eget race och se på när dom man egentligen tycker om är ledsna.
Hm, tål att funderas på om det upprepas.

Talar mest om tidigare erfarenheter om ni inte fattat det och jag är så jävla less på detta respektlösa behandlande.

Förbannade idiot.
Fy fan vad jag ska vara lycklig för att jag är av med skiten.

Gokväll. =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med !!!

2010-09-01 @ 15:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0