Friendship isn't about who you've know the longest, It's about who came, and never left your side.

Vänner. Ja vad vore livet utan dessa fantastiska människor?

Tjejfest vankas på lördag och det ska bli skoj även om vi inte verkar bli så många.

Jag har så mycket att göra.
Men allt står stilla och jag trampar mest bara.
Har ångest över gummans rum som såg ut som skit sist hon var hemma och ser ut som skit nu också. Känner mig korkad som inte känner att jag klarar av att sätta upp några gipsskivor och måste tjata på Nicklas som har sitt hemma hos sig och jag är inte nån tjatfia.
Han vill inte ha nån hjälp hemma heller så jag går mest och vandrar och tittar på allt som skulle behöva göras men som jag inte har nån lust till.

Ekonomin är skit också.
Det känns inte heller vidare bra. Har en massa kvar att fixa, väntar pengar från exet som aldrig kommer och det är inte billigt att ha hus av och till.
Skulle kännas skönt att slå påsarna ihop och dela på kostnaderna för ett hus istället för att stå och betala på var sitt.
Det går runt och det är huvudsaken men nog finns det roligare saker att lägga pengarna på än räkningar.
Tar med en slant till Kanarias iallafall så barnen får en riktigt rolig och solig jul med oss.

Nu var det mycket surt idag också men så är det.

Imorgon ser jag fram emot idol, god mat och mys i soffan med min älskling och jag hoppas att det är möjligt.

Godkväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0