Alla hjärtans dag

Idag har jag delat ut lite presenter som sig bör när det enkomt finns en dag per år då affärerna blomstrar för att folk handlar som tokiga.
Själv blev det bara att köpa något litet som förhoppningsvis uppskattas av mina älsklingar.
Dom vet nog att jag älskar dom ändå.
Har även varit och grattat Manne jag och barnen.
Det enda som jag förväntade mig själv som gåva var det årliga alla hjärtans dag kortet som jag får av Emil som fortfarande brukar göra såna på skolan men tji fick jag. Dom hade inte gjort några :(

Nu är det sista bestyren för kvällen innan barnen ska hoppa i säng och sen är det nog inte länge innan vi kojsar också för jag är trött.
Tar min present då. :)

Hoppas alla haft en trevlig dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0