Längtan

Hittade ett gäng foton idag som jag satt och kollade på så idag blir det ett inlägg om familjen.

Korten var från senaste resan som min syster med familj gjorde hit och shit så kul vi hade!!!
Jag kan knappt hålla mig tills dom kommer i sommar, jag håller på att längta ihjäl mig efter dom.
Det är ju inte så ofta man ses och tiden man får tillbringa tillsammans är så värdefull så det blir hektiska veckor eftersom vi alla är rantare och tycker om att umgås med folk.
Barnen har också jättekul ihop och det skiljer ju inte så mycket i ålder så dom längtar också massor.

Det blir ju lite spännande också när dom ska få träffa Nicklas.
Denna underbara, roliga och bästaste kille som jag vet att dom kommer att tycka om lika mycket som jag.
Mamma har redan lagt fram fina vitsord och hon är nog gode så nyfiken min syster om jag känner henne rätt. Hehe.

Blir säkert lika kul som konstigt nu när mor och far har flyttat, jag har flyttat till deras hus och skaffat ny kärlek och barnen ska va hos Manne varannan vecka.
Frågade om dom kunde vara hos mig lite mer nu när dom kommer men fick inte nåt riktigt svar men det löser sig säkert.
Nu måste vi ju se till att åka runt så dom får träffa Nicklas familj också.
För nu är ju han en del av min familj såklart.

Sist jag pratade med syrran så var hon jätteglad att allt löst sig och att jag var lycklig.
Det har inte varit så lätt att ha henne så långt borta när man haft det jobbigt och haft massor med stöd om hon hade varit här.
Hon har säkert också känt sig hjälplös och frustrerad men nu i efterhand så vet vi båda två att det här är bättre.

Ska se till att ta med Nicke dit såsmåningom.
Kanske kan göra en repris på campingtrippen till Ocean City som var hysteriskt rolig omän inte vidare bekväm, men det är inte så dumt att vakna, grilla frukost och äta medans Jeff sitter och spelar på sin gitarr vid brasan innan man packar väskan för att tillbringa hela dagen ute på stranden med barnen stojande och badande. Underbart.

Nu avslutar jag med lite familjebilder.


Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0