Lite av allt

Emil har varit sjuk igen, feber, så det blev till att vara hemma i början av veckan men idag har jag återgått till arbetet.
Blev väckt av sonen före väckarklockan på morgonen av att han blödde näsblod. Massor. Han hade blött på skolan med och när vi skulle äta middag började det forsa igen.
Vad beror det på?

Sara har varit på stan idag och shoppat.
Det vankas disco på fredag och då måste man ju förstås vara snygg så hon fick en slant för att köpa sig nåt. Hade planer på att inhandla lite själv när jag ska iväg imorgon.
På fredag ska ju även jag och Nicklas på fest med mitt jobb. Första gången någonsin vi haft fest med respektive men det ska bli skitkul.

Igår var jag förbi Monika och kollade in hennes nya lägenhet.
Gick bra tills jag skulle hem i snöyran och körde fast. Suck. Kom till slut en snäll traktorkarl och slet upp mig.
Utan vettiga kläder och ingen som kunde hjälpa mig. Det var allt lite synd om mig när jag kom hem.

Har varit och tränat idag också.
Det är ju riktigt kul och uppfriskande, men skulle man ta sig iväg om man köpte ett träningskort?
Tveksamt.
Med tanke på flåset och att byxorna är lite tajtare än vanligt så är det egentligen absolut nödvändigt.
Bör dock leja in någon isf som kan sparka mig i arslet typ 3 gånger i veckan så jag tar mig iväg.

Sen vill jag inom en snar framtid ha en ny dator, en ny kamera, en solbränna så man slipper se ut som ett spöke och gärna en utlandsresa som fixar det...
Nu börjar barnen fylla år snart också så jag gissar att jag bara kommer att unna mig en av dessa saker och försöka ge dom nåt vettigt i födelsedagspresent istället.

Nu hägrar duschen.
Ser fram emot att lägga mig i soffan och kolla in mitt nystädade golv.
Och kramas förstås.

Ha en skön kväll!


Kommentarer
Postat av: Linda

Kan det vara torra slemhinnor...då han har varit förkyld o så är de ju kallt som satan ute, vilket oxå torkar ut...finns nässpray m olja på apoteket ::))



Kramalikram

2010-02-03 @ 21:14:47
URL: http://nogg.se/2grabbar1mamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0