Nu är det dax

Känner mig uppåt idag.
Det spritter i kroppen och jag är energisk.

Imorgon ska katterna till katthimlen. Nu måste det ske.
Inte så kul att avliva djur som man haft ett par år men det är ohållbart för både oss och katterna. Dom kan ju inte må bra.
Fick en dålig tid däremot eftersom jag ska med Emil till tandläkaren också på morgonen och vet inte om jag hinner i tid så jag pratade med Manne om han skulle kunna fara med kissarna och det gick bra. Det är ju jättesnällt, det är ju dock hans katter också.
Det ska bli skönt att få det överstökat nu.

Har varit och tränat med jobbet och är nu hemma på lunch och dusch. Äter dock inget idag för det blev både macka och semla just innan träningen så jag är mätt.

Musiken på träningen idag fick mig att vilja ta en krogsväng och dansa arslet av mig. Det var länge sen!
Vi får väl se vad man känner närmare helgen, det kan vara annat då.

Ha en bra dag allihopa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0