Stiltje

Idag har det inte hänt många knop. Har tagit igen den missade sömnen och bara slappat.
Känns som att jag ändå har fått bort lite huvudvärk och förhoppningsvis så är jag pigg och alert i helgen.

Har varit och grattat Sara och fått kramas med barnen lite i eftermiddag.
Känns skönt att dom kommer imorgon.

Imorgon kommer även mor och far hem från Kanarias och Anna med familj likaså. Passade på att föra över låtarna som Anna sjöng in inför sin 30 års fest som har varit på datorn hos Manne.
Underbara, härliga Anna som sjunger så glasen spricker men som bjuder på sig själv och ger mig ett gott skratt som bara hon kan.
Ordningen är återställd och jag har satt Främling som ringsignal igen när hon ringer.
Det blir skönt att få hem hon, har saknat att surra.

Nu blir det att dyka i godisskålen och se om det är nåt vettigt på tv.

Ha en trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0