Tjoff

Då var helgen över igen. Det går alltid lika fort.

Fredagen for vi till Nicklas grannar och såg hockey och sen hem och la oss. Man är ju lagom sliten fredagkvällar.

Lördagen var arbetsdag. Vi var hos Nicke hela dagen och städade byggdamm och hade jättebrasa på gården med diverse brädor och annat som inte skulle vara kvar.
For och åt på Sunes och sen gick mina ögon i kors så jag for hem och vilade.

Hämtade upp han kring 20 och for hem till mig och snabbduschade för vidare färd till stan och en kollega. Satt där nån timma och sen for vi till kalles.

Dagen har varit soffliggardag och pizza däremellan.
Inte så vettigt men dock så underbart mysigt och jag kunde inte få bättre avslut på helgen.
Nu har jag tagit itu med lite nyttogöra här hemma, det har inte blivit något gjort i det här huset på flera dagar och nån gång måste det göras.
Nicke for ändå till exet och skulle fixa med datorn så då får jag väl se till att få något gjort för när han är här så känns det som att det är roligare saker att göra.

Har just hittat en film och det är nog det enda jag vill göra senare ikväll.
Återgå till soffan eller sängen, kramas och bara vara.
Vi är nog dom bästa mysarna i världen.

Ha en mysig, kramig och alldeles alldeles underbar kväll med nån ni tycker om.
För det ska jag ha.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0