Vad är det för fel?!

Jag håller på att bli sjuk igen.
Det är märkligt, jag som inte brukar vara sjuk ofta tidigare har sen i somras haft det ena med det andra och får vara hemma från jobbet och kurera mig titt som tätt.
Nu har jag sovit som en kratta i 2 nätter och mått illa igår och haft huvudvärk som satan idag och efter en kort vilstund i soffan (som vanligt) så känner jag mig om möjligt ännu risigare.
Fan också.
Som det känns nu så skiter jag i att släpa mig på jobbet och gå omkring och oja mig hela dan och räkna ner timmarna tills arbetsdagens slut.
Jag får nog acceptera att jag inte är frisk helt enkelt.

Annars har det väl inte hänt så mycket.
Funderar på vad jag ska köpa till min kära dotter som fyller 14 på torsdag.
Hon önskar sig inte billiga saker kan jag ju säga och det känns som att det blir jäkligt svårt att göra donnan nöjd om hon inte får något av "fleratusenkronorssakerna" hon önskat sig.

Ska ta med henne på sminkning och fotografering på lördag iallafall och bara umgås jag och hon en hel eftermiddag.
Emil ska tillbringa tiden vi är borta med Nicklas och det har han nog inget emot.
Det ska bli skoj. Måste kidnappa henne från sin far nån dag och fara och köpa nåt snyggt som hon kan ha på sig.

Har även haft intressant läsning på exets nyas blogg. (eller gamla eller vad hon då är)
Snacka om att man blivit grundlurad.
Och inte bara det, storsint av honom att tänka på barnen vad gällde påsken vi skulle fira i Jörn i husvagnen men dock inte så klokt i efterhand för det blev nog mer elände än lycka även för dom.
Ser väldigt mycket fram emot kommande påsk däremot. Ska bli väldans kul att fara med någon som vill åka dit med oss och inte gör det för att han måste och som dessutom alltid är glad och kärleksfull mot mig.

Nu ska jag masa mig till soffan igen och se om värktabletterna jag tog för ett tag sen kan börja verka nån gång så vi får en någorlunda trevlig kväll.

Tjing.

Kunde inte låta bli att skratta åt detta. Man kan säga rätt åt dig din otrogna skit. Hehehe.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Lilja börjar nog bli bättre tror jag, för hon har faktiskt ätit lite idag. Jag kan bara tänka mig hur ont hon haft i halsen..

Men visst är det ju synd om dig också. Jag skickar en krya-på-dig-kram genom nätet.

2010-02-23 @ 22:04:14
URL: http://www.liljasmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0