2 uppstigningar kvar

Å vilken bra dag det har varit idag!
Pigg och alert och inget suck och stånk på jobbet. Känns skönt att man börjar bli sitt vanliga jag igen.
Tröttmössan min fick jag däremot väcka när jag hade lunch...orättvist.
Morgonen är ju alltid jobbig och då skulle man gärna ligga kvar i värmen hur länge som helst.

Har knappt varit hemma ens idag.
Fixade middag och sen var jag till Monken och kollade till barnen hennes medans dom var och hämtade några möbler hon köpt.
For sen till Nicklas och kollade in vad som hänt i köket senaste dagarna. Han har jobbat på bra.
Det kommer att bli kanonfint det där när det är klart.
Väl där så gjorde jag dagens andra goda gärning när Anna messade och frågade om jag kunde komma och sitta där ett tag när Valentina sov. Hon skulle på ICA och hämta ut ett paket. Tänkte hon iallafall men det hade inte kommit.
Lönsamt ändå för jag fick med mig kvällens snask hem, en påse chilinötter.

Det börjar närma sig helg igen...barnen far till sin pappa och den här fredagen ska jag banne mig ha nåt planerat så jag inte sitter hemma här ensam och deppar.
Annars så ska det bli skönt med helg igen och sovmorgon.

Har inte så mycket mer att orda om.
Barnen ska isäng och jag likaså när min kramkamrat kommer.
Så nu väntar bara mys och holabalo innan det är sovdax.

Avslutar med några roliga felskickade sms som jag ramlade över nyss.

Till: Mamma
Sms: Omar kom i munnen på mig i går så jag blev tvungen att svälja. Det var inte alls så farligt som du sa. Jag gillade det :P
Svar: Vad jag vet har vi inte pratat om sånt där ännu. Kanske ska göra det i kväll.

Förklaring: Skickade fel till min mamma istället för min polare som tydligen inte gillar samma saker som mig. Mamma pratade om sex hela kvällen sen. Blev jobbigt och kände mig bra obekväm.

************

Till: Mamma
Sms: Jag har big problem nu. Har haft dicken åt vänster i kallingarna hela tiden och nu är den lite sne åt det hållet. Den ser lite ut som en brio tågbanesväng. Hur gör jag den till normalt rak igen.
Svar: Jag har inget riktigt bra svar på det där hjärtat.

Förklaring:  Fatta att jag skickade ett sms om min sneda kuk till min mor. Det är så bizzart så det finns inte. Rodnar när jag tänker på det

*************

Dubbelkolla nästa gång ni skickar. Har själv lyckats för ett tag sen...

Godkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0