Byta tjänster?

Ännu en skitjobbig dag på arbetet. Jag är inte i toppform efter förkylningen och vill bara sova och detta jag planerade.
Dök i soffan efter jobbet men det blev bara 15 minuters sova så det enda det förde med sig var huvudvärk.
Nicklas var snäll och fixade middagen idag.
Jag har total blackout vad gäller mat just nu och hittar ingen inspiration till nya roliga maträtter så jag är less.
Less är jag även på ämnet städa...man borde nog kanske hitta nåt annat att jobba med ändå.
Det är inte kul att komma hem efter en hel dags städande till...en hel kvälls städande typ.
Alltid är det något som behöver göras och gör man det inte så får man dubbelt tillbaka. Ni vet hur det är.
Jag kan avundas dom som får lämna jobbet när dom slutar för dagen även om jag trivs bra med det men man skulle ändå haft nytta av dom där hushållsnära tjänsterna.

Däremot så tycker jag ju att det är rätt skoj att städa borta så jag tänkte att man kanske kan byta städning med någon. DET är väl en bra idé? Hahahaha. Någon kommer hem till mig och gör mina sysslor och så kommer jag hem till någon och gör deras.
Skulle vara mycket bättre iallafall.
Tänk att få säga åt nån vad dom ska göra. Fantastiskt.

I brist på städil så blev det att baka brownies.
Så nu har jag och barnen fikat och nu är det bara att börja varva ner för sängen.
Trots en tidig kväll igår så var jag tröttare än tröttast i morse och skulle helst bara legat kvar och snarkat ikapp med Nicklas...

Ha en trevlig kväll!
Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0