God fortsättning

Hade en jättetrevlig kväll igår med god mat och roliga människor omkring mig. Var ut och kollade in fyrverkerierna och skålade in året och sen blev det en pratstund till innan vi begav oss vidare till Hortlax och nästa äventyr.
For till en kompis till Nicklas och där var det ganska så lugnt, ett tag iallafall tills det kom en aningen överförfriskad kille.
Kul var det då för timmarna sprang iväg och plötsligt hade klockan blivit 6 på morgonen när vi promenerade hemåt.
Inte är man så jävla gammal ändå när man orkar festa i 12 timmar, hehe.

Det nya året började då bra, har haft en slappardag i sängen och soffan och mest bara myst på.
Inte så konstigt att man känner av gårdagen om man säger så även om jag inte är så himla bakis idag så är jag TRÖTT och det är allt lite synd om mig ändå.
Har då fått min pizza och sovit av och till med avbrott för en kärlekstund och snart kommer barnen hem.
Jag kan då verkligen inte klaga.

Däremot så klagar jag över kattjävlarna.
Någon som vill ha en eller två pissande, skitande och äckliga hårbollar?
Ingen av dom har pissat på mig någon mer gång men roar sig med att gå och lägga kablar lite här och var, i sängarna, under julgranen eller bara vid golvlisten om dom har blivit nödiga.
Piss har jag hittat under Saras säng och har gått runt på knä och kollat och gått igenom alla sängar så man inte ska få nån överraskning när man hoppar i lådan på kvällen.
När jag skulle bädda Emils säng häromdan så smattrade det omkring bajslortar när jag viftade till täcket för att få det på plats.
Skitläckert kan man kalla det.
Om man nu ska se nåt positivt i det hela så är ju då det bättre med hårda skithögar som fått torka istället för stinkhögen jag fick ta hand om förra veckan.
Blöt och nylagd, jag höll för näsan och hade massor med toapapper förberett och Emil fick stå bredvid och hålla i soppåsen och se när jag nästan spydde och hulkade.
ÄCKEL!
Nu har då den ena gått och försvunnit i några dagar och jag funderar på att sluta ropa på fanskapet när jag är ut för då är det en mindre att bekymra sig över.
Katterna är gratis om nån vill ha dom iallafall. Men jag antar att jag inte gjort vidare bra reklam för dom för att få ett nytt hem.

Nä nu har sonen kommit hem så nu ska vi ha kramkalas.
Önskar alla en god fortsättning på det nya året.

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Finns att köpa ett "må bra" medel till katterna.

Tror att det är nåt som luktar gott för dessa små rackare. Hört talas om att det är en doftspridare man sätter in i väggen.

Hör med apoteket, de har nog bara fått en liten svacka efter flytten. Katter är känsliga för sånt.

(om du nu vill ha kvar dem) haha

2010-01-02 @ 07:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0