Inte nu igen!

Nu har det inträffat igen. En av Saras bekanta har tagit livet av sig. Hennes 7-åriga syster hade hittat henne dinglande från en snara.
Vad fan är det som händer? Inte ska väl barn i tonåren gå omkring och ta bort sig???
Fruktansvärt.

Veckan har gått jättefort och imorgon är det äntligen helg igen och barnen kommer!
Det har varit allt annat än lugnt under min barnlediga vecka.
Idag är enda dagen som jag inte varit hos Nicklas och hjälpt till med nåt. Har däremot varit och handlat upp lite inför helgen.
Känner mig gode så vimmelkantig just nu. Nicklas lagade middag idag (mums!) och hade bjudit hit sin mor också och när vi ätit så blev det skeden i soffan och vi vaknade just före 19.
Skönt men man blir ju lite slapp efteråt.

Nu lär man ju vara trött tills det egentligen är dax att sova och då blir man väl pigg då istället.
Men det kanske bara är bra det eftersom jag haft kärleken flåsande i öronen under vilstunden och...ja...jag är ju lite speciell. *Fniss*

I helgen börjar Monken flytta och både jag och Emil har inte längre nån kompis kvar här i Hortlax. Eller jo, det har vi ju förstås egentligen, men ingen som vi umgås med så mycket.
Blir såklart tråkigt, speciellt för grabbarna som brukar ha så roligt tillsammans.
Men men, det enda man kan göra är ju att önska lycka till med flytten.

Nu ska jag ta itu med tvätten och slökolla på Robinson en stund medans jag väntar på Nicke.

Tillägnar dagens låt till alla barn, men lite extra till Sara som saknar sin vän Ellinor. Det är en hård värld. Och det lär knappast bli lättare.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja usch, det är ju så att man blir mörkrädd. Att barn överhuvudtaget kan må så dåligt.. Tragiskt.



Sänder en tanke till flickans familj ikväll.

2010-01-28 @ 21:22:23
URL: http://www.liljasmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0