Myror i brallan

Har varit och lämnat barnen till Manne igen, fy vad en vecka går fort!
Tomt och trist och jag får genast myrkryp i kroppen och blir rastlös.
Nicklas for iväg med en rasande fart när vi vaknat efter den numera dagliga skeden i soffan och jag hann då inte riktigt fatta vad som hände.
Så nu sitter man här mol allen och trampar runt och bara vill göra nåt.
Helst skulle jag vilja supa mig redlös och driva ut förkylningen som plågar min kropp men det ska jag ju naturligtvis inte.
Omoget ;)

Har inte en endaste plan för helgen. Känns konstigt.
Ikväll verkar det vara Let´s dance som gäller för i princip alla som det ser ut och jag vill egentligen bara kräkas när jag tänker på det.
Barnledig och smått deprimerad över det som vanligt och jag ska sitta här och se TV och uggla för mig själv. Skulle inte tro det.

Vad hände med alla trivselkvällar med god mat, en liten och lite spel?
Försvann det med separationen tro?
Måste undersökas, för det är jävligt trevligt.

Nu ska jag slå på lite musik och trampa vidare.

Ha en trevlig kväll.


Kommentarer
Postat av: Therese

Hmmm..så då satt vi i likadana situationer på varsitt håll...hör av dej nästa gång det händer, kanske vi kan ta en kaffe iaf...? : )

Helgerna utan barn, när man inte har nå´t speciellt inplanerat, är INTE kul...

Kram!!

2010-01-11 @ 14:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0