Då och nu

Kollade in vad som hände för ett år sen här på bloggen och jag verkade ganska nöjd och tillfreds med livet. Åkte runt bland mina vänner och kände mig allmänt upplivad med en massa förväntningar framför mig.
Telefonen gick varm med sms från olika håll och kanter och jag vet att det kändes både spännande och kul att man ändå var lite eftertraktad trots allt.

Så här ett år senare så kan jag väl säga att det är över alla förväntningar hur det tett sig men då kommer det nya förväntningar och man har ändå saker man vill utveckla.
Ibland står jag som ett frågetecken och undrar hur jag egentligen vill ha det framöver.
Det är nåt jag tagit fasta vid nu att jag inte bara ska göra saker utan jag ska ha det som jag VILL ha det, då är jag som bäst för mig själv och alla andra.

Jag ska klura på det i mina tankar,
för jag vill ha en förändring på vissa saker som är viktiga för mig och hur det ska lösa sig och hur det ska bli det är frågan.

Inte som förr iallafall.
Det vill jag lova.

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar. / Nalle Puh

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hoppas att du börjar om att skriva snart på bloggen för det är väldigt tomt vid frukosten på morgonen :) :) Hoppas att du haft en bra sommar!!

2010-08-07 @ 17:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0