Fett grym helg!

Som ungarna brukar säga.
Fniss, det är ju egentligen ett bra uttryck för en trevlig helg med vänner och bekanta.
Fredagkväll for vi till Beda o Robban med ryggsäcken fylld med öl och cider och satt där och surrade länge och väl och fick träffa Ögga och hans tjej. Det var ju ett år sen.
Himla kul.

Lördag blev vi bjudna till Roknäs på grillat till middag.
Inte dumt alls, supergott och trevligt där med fast jag var vindögd av trötthet redan innan vi for.
Blev sent där också så klockan var över 11 när jag slog upp ögonen i morse/dag.

Den här dagen bjuder på att mina älskade barn kommer hem!!!
Ordningen återställd igen och det känns skönt.
Kan inte riktigt fatta att det är examen på fredag och båda barnen ska upp ytterligare en klass till hösten och blir inte yngre i år heller.
Blir iallafall kul, det är nåt visst med att sitta där på examensdagen och se alla uppklädda och fina barn sjunga ut skolåret och få sommarlov.
Saras examen missar jag, det var inte tillåtet för föräldrar att komma till kyrkan så vi bestämde dejt i Bergsviken när hon är klar så ska vi fara och fika som vi alltid brukar.

Själv har jag 5 arbetsveckor kvar tills jag får gå på semester men det känns konstigt nog som att det är nära dit. Veckorna flyger fram nu och när skolan slutar och det blir tomt i lokalerna så kommer det att svischa till så är jag där.

Insåg nu när jag kollade igenom gamla blogginlägg att det är ganska precis ett år sen jag och Nicklas började dejta på allvar.
Det var efter hårdrocksfesten förra året som det blev mer och mer. Jag är väldigt glad över att han följde med mig hem om vi säger så. ;)

Tiden går fort som sagt.

Nu ska jag försöka städa lite innan alla kommer hem. Looks like shit kan man säga.

Ha en trevlig afton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0