Besviken

Idag kläckte Sara ur sig att hon skulle sova hos pappa för att hon skulle upp tidigt och få skjuss till stan. Hade totalt glömt bort att hon skulle till Gällivare på begravning av tjejen som tog livet av sig för ett tag sen. Eftersom Manne jobbar eftermiddag så ville hon att Emil skulle med också så hon slapp sova själv.
Snopet.
Känns inte så kul men vad göra?
Nu har jag då varit och kört dom till Blåsmark, försökte dra ut på det så länge det gick dock.

I helgen åker jag och Nicklas till Umeå och hälsar på hans kompisar.
Ska bli skoj som fan.
Verkar vara ett roligt gäng och han pratar mycket om dom så det ska bli kul att få ett ansikte på allihopa.
Slutar vid lunchtid imorgon och hade tänkt hinna till stan och möta upp Carina en sväng innan vi far. Det känns ruskigt länge sen vi träffades och svamlade!

Nu har jag varit in på Lumpe och inhandlat lite tröstgodis och ska sätta mig i soffan och sura.

Ha en trevlig helg allihopa, det lär inte bli nåt bloggeri förrän på söndag.

Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0