Bloggtorka

Oj vad det var länge sen jag skrev nåt.

Helgen har varit ganska konstig.
Fredagkväll var jag själv ett tag när barnen var borta och Nicklas for på partaj så då hände det ju inte vidare mycket.
Jag och kidsen såg lite tv och sen gick dom och la sig och jag inte långt efter.

Lördag var det ju dax för mig och Sara att åka till Luleå på fotografering och vi var där 14.30 som avtalat.
Blev en jävla massa väntande och det var sagt att det skulle ta 4 timmar men när 4 timmar gått så var det våran tur att bli fotade så vi var inte hemma förrän strax före 21 och då var man ju lagom trött.
Bilderna blev då fina men dyyyyra, och vi hade ändå lite kvalitetstid mor och dotter så det var ändå rätt trevligt.

Som sagt, det har inte hänt så mycket att skriva om, avslutade helgen med en riktigt trevlig kväll med bus och skratt hela bunten.

Ska se om jag kan knåpa ihop ett lite längre och roligare inlägg imorgon.

Trevlig kväll.

Några foton från i helgen kommer här:


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilka pinglor!

2010-03-02 @ 08:56:06
URL: http://www.liljasmamma.blogspot.com
Postat av: beda

Oj vad fina ni är!

2010-03-02 @ 11:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0